Alla inlägg under mars 2012

Av Kattis - 3 mars 2012 19:37

Det var som synes ett tag sen jag skrev något. Nu blir det några rader. Lite har hänt iaf. Både bra och dåliga saker. Det dåliga är att Nemo för ett tag sedan skadade sin klo. Tyvärr blev det infektion och elände efter op. Nu en och en halv vecka senare mår han äntligen bättre. Min finaste hund! Det har varit ett helvete faktiskt. Det som är bra som har hänt är att vi ska flytta. Det har jag velat göra i många många många år. Det dröjer ett tag men snart så bor vi i ett hus. Ett jätte fint hus. Längtar tills allt är uppe ur kartongerna och vi får pyssla och greja. En enormt stor omställning. Dessutom kommer det förhoppningsvis en liten valp om några månader, längtar så jag spricker. Behöver inte vara orolig över att det blir trångt med tre hundar, vi kommer ju ha det jätte stort. Nog får det plats en flatte till under mitt tak! Sen trodde jag att vi inte hade så mycket saker att packa eftersom jag inte spar någonting och vi bor så litet. Men när man packar inser man att det är på ett helt annat vis...... Nu ska jag fortsätta packa!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards