Direktlänk till inlägg 26 mars 2009

LEDIG!

Av Kattis - 26 mars 2009 16:06

Jag ska vara ledig några dagar. Det ska bli skönt. Jag ska försöka ta det lite lungt.....men jag är inte så bra på det. Hoppas på fint väder så jag kan vara ute länge med mina hundar. Men jag har faktiskt en hel del att grejja med. Har haft huvudvärk mest hela dagen. Idag är jag säker på att det beror på stress. Den har varit en sån dag, ganska stressig. 


I går var jag till min brorsa och firade honom lite. Han fyllde år. Trevligt att träffa honom och familjen. Pontus har växt och blivit en riktigt stor liten kille. Det bjöds på mat och fika. För övrigt går det upp och ner kan man säga. Önskar jag hade den där tränings gnistan kvar så att jag kunde börja träna med särskilt Nemo. Men den är tyvärr borta. Det finns liksom inget kvar. Önskar att saker och ting var bra. Men det är meningen att det ska svida ibland. Livet går vidare.


Nu får ni ha en fin dag! Tack å hej! Jag använder inte min mail längre. Vill nån något så slå en plingelutt...............



 
 
Leffe

Leffe

26 mars 2009 22:49

Bra att du inser att livet går vidare, trots motgångar. Trevligt att ni tittade förbi igår också, det har ju liksom blivit meningen med födelsedagar så här på gamla dar. Att träffas! Ha det!

http://www.svartmyren.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mia

27 mars 2009 22:42

Hej gumman ! Skickade ett meddelande till din mail igår, har du fått det ? Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kattis - 17 juli 2013 13:27

...........nästan ett år sedan jag bloggade! Just nu har vi semester. Helt underbart. Varje dag har det varit fullt upp, men inte idag. Fullt upp innebär mest hundträning faktiskt. I vintras gick jag en lydnads kurs med Eos hos E&T. På den kursen gic...

Av Kattis - 29 september 2012 09:04


..........börjar min lilla flatte bli lite större. Han är nu lite över fyra månader och börjar faktiskt bli en stor kille. Han är hur go som helst. Vi tränar på både med vardags bestyren med allt vad det innebär, lite lydnad, och vi har just provat l...

Av Kattis - 16 augusti 2012 06:36

För snart tre veckor sedan hämtade jag hem min valp. Han har fått namnet Eos. Jag har lite kass fantasi, men det är ett fint namn. Det har gått bra det mesta sen han kom hem. Han har haft lite trasslig mage, men det har löst sig. Nu mår han toppen oc...

Av Kattis - 4 juni 2012 19:06


I går gick Nemo och jag vårat tredje öppenklass spår. Likaså min syster Sussi och hennes cocker Mio. Vi fick båda två våra sista ettor. Tack gode gud! Flera har sagt att det är enkelt, men jag håller absolut inte med. Är väldigt glad och stolt över N...

Av Kattis - 15 maj 2012 20:38

Tiden går så fort. Min blogg innehåller inte så många nya inlägg. Vi tränar inte så mycket lydnad just nu jag och Nemo. Ska inte göra det heller, vi nöjer oss med att träffa gänget för träning en gång i veckan. Äntligen är vi igång igen. Men jag vill...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards