Direktlänk till inlägg 16 januari 2009

LET´S DANCE

Av Kattis - 16 januari 2009 20:00

Ja det är vad jag ska titta på ikväll. Tycker det är ett underhållande program. Ska proppa i mig godis också, det är oxå underhållande. Wilma har lyckats igen.....hon har ätit upp alla grisöron som fanns i en påse. Wilma blev dagen efter jätte dålig i magen..men nu har hon nästan återhämtat sig. Idag har jag varit till frissan. Måste ju vara lite fin i håret tänkte jag. Min frissa är så himla duktig. Passade på att köpa en slags spray till håret eftersom jag använder plattång ganska mycket, det ska hjälpa så att inte håret inte blir förstört. Jag och brorsan har anmält oss till en kurs i höst. Det är tänkt att vi ska ta jägar examen. Det är en av mina drömmar att själv få använda bössa. Och sen är det ju roligt om jag kan använda min egen hund i skogen. Ska nog ta tag i jakt träningen igen. Men jag har inte tagit nån examen än så vi får väl se.....


Ha det så bra och TACK för alla goa kommentarer, det värmer hjärtat!!!!!

 
 
Linda

Linda

16 januari 2009 20:17

Jag håller med om att Let´s dance är ett underhållande program :)

http://LindaDelicious.bloggagratis.se

 
Grisfarmarn

Grisfarmarn

17 januari 2009 18:29

Jag har ingen aning om vad som e så trassligt men jag hoppas att det löser sig.
Tråkigt att ni inte sa nåt om jägarexamen,skulle själv gärna gå eftersom jag har egen jakträtt/Micke

http://fornebygrisen

 
Ingen bild

sussi

17 januari 2009 19:19

Kul att höra av dig det är lite tomt på blogg himlen utan dej ha det gott Sussi

 
Therese

Therese

17 januari 2009 22:29

Jag har också haft funderingar på att ta jägarexamen. Synd att vi bor så långt ifrån varann. Annars hade jag kunnat haka på kursen som ni ska gå. Härligt med besök hos frissan! Jag får vänta i drygt 1 vecka till innan jag ska dit. Längtar!! Hoppas ni har en trevlig helg! Kram!

http://www.nogg.se/maltegunde

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kattis - 17 juli 2013 13:27

...........nästan ett år sedan jag bloggade! Just nu har vi semester. Helt underbart. Varje dag har det varit fullt upp, men inte idag. Fullt upp innebär mest hundträning faktiskt. I vintras gick jag en lydnads kurs med Eos hos E&T. På den kursen gic...

Av Kattis - 29 september 2012 09:04


..........börjar min lilla flatte bli lite större. Han är nu lite över fyra månader och börjar faktiskt bli en stor kille. Han är hur go som helst. Vi tränar på både med vardags bestyren med allt vad det innebär, lite lydnad, och vi har just provat l...

Av Kattis - 16 augusti 2012 06:36

För snart tre veckor sedan hämtade jag hem min valp. Han har fått namnet Eos. Jag har lite kass fantasi, men det är ett fint namn. Det har gått bra det mesta sen han kom hem. Han har haft lite trasslig mage, men det har löst sig. Nu mår han toppen oc...

Av Kattis - 4 juni 2012 19:06


I går gick Nemo och jag vårat tredje öppenklass spår. Likaså min syster Sussi och hennes cocker Mio. Vi fick båda två våra sista ettor. Tack gode gud! Flera har sagt att det är enkelt, men jag håller absolut inte med. Är väldigt glad och stolt över N...

Av Kattis - 15 maj 2012 20:38

Tiden går så fort. Min blogg innehåller inte så många nya inlägg. Vi tränar inte så mycket lydnad just nu jag och Nemo. Ska inte göra det heller, vi nöjer oss med att träffa gänget för träning en gång i veckan. Äntligen är vi igång igen. Men jag vill...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards