Alla inlägg den 24 april 2009

Av Kattis - 24 april 2009 14:57

I går kväll var jag och Jenny ute hela kvällen med alla jycksen. Vi gick till en fotbollsplan och tränade med hundarna. Nemo var super laddad. Och det gick väldigt bra. Nemo och jag övade lite på snabba sättanden. Han gör saker så långsamt ibland. Jenny gav bra råd om hur jag ju kunde göra, funkade kanon! Vi tränade också på fotgåendet som jag är så nöjd med så vi tränar vanligtvis inte på det. Tyvärr är det ganska sämst som det är nu. Men vi filade lite på det också.... Han har en tendens att halka framåt och ploga. fjärren är så svår jag vet banne mej inte hur jag ska bära mig åt. Bara att träna på antagligen... Saknar träningarna för Mia....kanske ska jag boka en tid.... Hmmmm.....ja vi får se.....jag har ju inte tränat sen jag vet inte när.... Ska ta ett snack med Jenny kanske hon vill haka på också.


I kväll ska jag och jenny städa och dricka lite. Det blir roligare att städa då... Vi ska främst fixa balkongen. Och ställa dit lite möbler som jag fått av en jobbar kompis. Det kommer att bli jätte fint. Sen ska vi käka nåt gott också. Wilma och Nemo ska också få nåt smarrigt ikväll. Fredags snask! Ha en fortsatt trevlig fredag! Njut av vår värmen!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards