Alla inlägg den 11 september 2011

Av Kattis - 11 september 2011 15:24

Det är allt man kan göra. Men fy vad det känns trist. Nemo är lite inåtvänd i sin tristess, nästan så man kan tro han trivs med att ha tråkigt? Själv har jag städat varenda vrå här hemma. Wilma vilar också sig i form, vinter form  ........


Stefan och Jenny har precis hälsat på. Vi har fikat och jag fick fina födelsedags presenter. Tack ska ni ha! Syrran och jag har skickat in anmälan till en viltspårdomare så vi ska snart, förhoppningsvis, göra anlagsprovet. Det blir spännande.


Nemos operations sår ser fint ut. I natt sov han utan tratt, han bryr sig inte om sitt sår. Han fick ha skossingen på sig ifall han skulle klia sig. Den är besvärlig och när jag tog av den ville han bara putsa på sin tass. I natt ska han få sova naturell  !


Senare idag ska Jenny och Zandra träna med sina rottisar. Men jag vet inte om jag kan hänga med eftersom det väntas lite mer främmande. Eftersom jag lider av tristess åker jag nog och tittar på deras kurs i morgon..... Mej slipper man inte så lätt. Kanske hinner jag byta några ord med Eva då också.


Tänker väldigt mycket på min nya hund.....som inte ens existerar än på länge....., längtar längtar.... Tänk vad roligt med en flatte till! Nu ska vi gå ut på en liten stillsam promenad!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards