Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Kattis - 4 juni 2009 05:01

Har inte kunnat sova så mycket inatt. Två timmar ungefär. Jag oroar mig så mycket för allting. Hur ska det gå med allt undrar man ju.... I helgen måste jag få lite gjort. Helgen blir min tid att fundera. Fan, det är så mycket jag tänker på om det är rätt eller fel. Vad är klokt? Hmmmm..... I helgen funderar jag och syrran på att gå långpromenad ute hos brorsan med hundarna. Hon har hittat en tydligen väldigt bra runda där. Hundarna har fästingar trots Exspot. Det är nog dags att ha på nytt. I går kväll var vovvarna + Diezel med mig ut på en längre runda till skogs. Nemo sprang ut på en stor äng. Ängen delas av en bäck. Det är verkligen jätte fint där. Nemo sprang längs med bäcken. På andra sidan bäcken sprang tre rådjur längs med bäcken. Det blev möte kan man säga. Så jäkla läckert!! Han såg lite förvånad ut, rådjuren också. Verkligen jätte fint att se. Diezel såg inte rådjuren som tur var. Ja, han var kopplad alltså eftersom han tycker vilda djur e så skoj. Wilma smaskade på det gröna goda gräset.


I skogen lite senare fick Wilma och Nemo "tokrabieshundsjukan". Wilman jagade Nemo som en galning. De hade jätte roligt. Det tråkiga va att Diesel inte fick möjlighet att vara med eftersom jag inte vill ha honom lös i skogen. Men han tyckte det var skoj ändå. Jag flög som en loska efter honom eftersom han bestämt sig för att försöka vara med ändå. Grr....


I går morse när jag skulle åka in till jobbet funkade inte värmen i bilen. Jag micklade en massa med fläktar spakar och reglage i bilen. Men det blåste bara kalluft. Jag höll på att frysa ihjäl. Jag insåg att nåt var trasigt. Då grät Kattis igen. Bilen har inte varit annat än omedgörlig. In på verkstan. Ja, den skulle ju ändå lämnas in i går. Så det var ju tur i oturen, vaddå tur? Äh....hur som så var det en slang som gått sönder till nåt som gjorde att det läckte ut nån vätska och det var inte bra alls förstår ni. Den slangen kommer att kosta mig ytterligare 1600 kr! Ja men varför inte !!!!!


Ha en bra dag!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards