Alla inlägg den 30 juni 2009

Av Kattis - 30 juni 2009 10:16

Är det dåligt med. Jag är super pigg på kvällarna. Super trött på morgnarna. Börjar få lite smått panik. Vet inte vad jag ska ta mig till riktigt. Blir inte av med bilen. Med den kan jag liksom inte fortsätta. Men det ska gå förr eller senare!!


Hundarna har tråkigt. Det är varmt och tungt för dem. Wilma orkar knappt gå ut. Trots att hon nyss varit till frissan och blivit kvitt sin fluffiga kostym är det varmt och eländigt tycker hon. Det enda som piggar upp är mat. Det börjar bli dax att fixa Nemos kostym också. Han är långhårig igen. Nemo är inne i nån slags "jag är ballast istan" period. Ganska jobbigt. Han struntar i mig och gör som han vill. Kan själv tror han. Har en granne där jag bor som har flattar. Super trevlig. Hon håller på med lite jakt.....kanska ska jag smöra lite där.... Det visade sig att vi har en gemensam bekant. Och för hoppningsvis så träffar jag henne inom kort. det skulle vara jätte roligt för det var länge sen vi sågs! Ha det bra i värmen!!!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards