Alla inlägg den 26 juni 2009

Av Kattis - 26 juni 2009 08:50

Ja synd att man inte har semester än. Det är ju underbart med sol och värme. Men man orkar ju inte göra så mycket. Det har inte hänt så mycket i mitt liv än. Bilen funkar, peppar peppar.... Den har efter den dyra servicen som sagt varit in på återbesök mer än tio gånger. Ganska less... Men vem vet kanske löser det sig nu. Jag är tråkig och negativ men jag tror inte jag blir av med den. Varför ska nåt lösa sig? Ja ja..... Nemo har badat mycket i allt som är rinnande i naturen. Diken, sjöar, slemmiga kärr, dypölar mm. Så tyvärr har han haft en del fästingar. Jag har hittat tre stycken stora  äckliga fästingar på golvet. Nu har han fått ny Exspot igen. Wilma var till frissan här om dagen. Det var ett tag sen så hon var otroligt fluffig. Nu ser hon väldigt mycket bättre ut. Hon börjar verkligen bli till åren om man ser till utseendet. Rynkig skrynklig och gråhårig. Överflödiga små hud valkar.... Mmmm hon e söt lilla Wilman. Nu ska jag jobba. Har en massa räkning framför mig. jag e typ skita bra på att räkna....


...............just det! I går kväll åkte jag hem till min jobbar kompis Marit. Vi åkte vidare hem till min brorsa i Vattholma. Där kopplade vi på släpkärran och drog iväg in till stan till en annan jobbar kompis, Sandra. Hon ska flytta ihop med sin kille och hade rensat lite hemma. Så jag har fått en soffa ett bord och en byrå av henne. Super duper bra! Fattas bara nånstans att bo nu..... Vi hade fantastiskt roligt när vi skulle koppla ihop alla möbler på släpkärran med spännband. Den konstruktionen har en man kommit på, garanterat! Villket jädrans sjå vi hade! Det slutade med att vi knöt ihop allt med små knutar! funkade det med! Hare!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards