Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Kattis - 6 mars 2011 13:31

I går var vi till China teatern och kollade på Leva Livet. Underbart bra, musiken bara älskar jag! Leve 80 tals musiken! Det var jätte roligt och hela publiken diggade! Innan käkade vi Kina mat. Den sista onyttiga maten innan mitt nya liv ska börja. Friterat är så gott! Käkade sushi också, helt ok. Men det fanns ju som sagt friterat...........


I morse åkte jag och Tobbe till min brorsa. Vi hade bestämt att vi skulle ta några kilometer på skidor. Och det var ett jätte bra spår de hade. Runt en åker, inga backar eller andra svårigheter. Vi åkte 11,5 kilometer. I en hastighet av 8,82 km/h. För mig är det super snabbt. Brorsan har ett snitt på nästan 10. Leffe åkte bakom mig hela tiden. Det var tur det för jag trillade två gånger. Och Kattis kan inte ta sig upp på egen hand. Nemo och Wilma tycker det är jätte roligt när jag trillar. Tobbe susade runt som en raket, han är helt galet snabb. Leffe är ju mycket snabbare men han höll sig bakom mig, det var bra att han va där som sagt. Hundarna var också med. De sprang fint med hela tiden. Nu sover de som klubbade valrossar....precis som sin husse framför Wasa loppet.....


Skulle fått åka med Stina och träna idag. Men tiden räcker inte till idag. Hade varit så roligt. Nu är det dax att ta tag i resten av dagen. Ha det bra!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards