Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Kattis - 14 mars 2011 19:26

Nja, det är inte min starka sida. Idag gjorde jag kräftsås och pasta. Jätte smarrigt....brukar det bli när min sambo gör den. Jag följde receptet noga tyckte jag.... Det skulle vara mango chutney i. Trodde inte vi hade det så jag tog sambal oelek istället....bara liiiiiiite.... Hmmm det blev lite väl starkt.... Ja jag viktväktar igen och det är faktiskt himla roligt! Tobbe och jag hinner knappt ses ibland. Men nu tar vi oss faktiskt tid och lagar mat tillsammans, väldigt värdefullt, hjälps åt. Hinner prata om ditt o datt. Så det är bra för mer än bara vikten! Btw har jag gått ner två kilo första veckan, det märks på en gång. Några kilon till ska bort. Sen ska jag fortsätta envist! går ner mycket i början sen stabiliserar det sig....då ger jag upp, men jag ska försöka fortsätta den här gången. Det är minsann inte lätt att gå ner-men desto enklare åt andra hållet!


Idag har vi träningsfritt därför har det bara blivit motion på schemat. Efter jobbet hade jag bokat spinning. Min syster skulle också gå. Så vi träffades lite innan och tog en härlig sväng med hundarna i solen. Det var länge sedan. Och vädret var ju ljuvligt! Sol och värmt. Helt galet vad det töar snabbt!


Ha nu en trevlig kväll! KRAM!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards