Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Kattis - 16 februari 2009 06:50

Gick upp runt halvfem. Då vaknade jag av att jag trodde att någon kräktes....men det var tydligen bara inbillning. Så jag for upp klarvaken! I dag ska jag till djursjukan. Ja inte med någon av hundarna som tur är. Men jag ska be efter Nemos journaler sen han var in och opererade sig. En hund vi känner har nämligen något liknande problem. Inget roligt alls. Jag hoppas innerligt att det inte är någon fara. För det finns ju inget tråkigare än när djuren är sjuka. Annars ska jag nog mest ta dagen som den kommer...tror jag... Det där lät bra men hur sjutton gör man då?


Wilma var bamse trött i morse. Den allra tröttaste hunden... Så trist när det tar en kvart för henne att komma ur sängen. Sen ska hon sträcka på sig och gärna gossa en stund först.... Nemo står vid det laget redan vid dörren redo att gå ut. Näää nu är det dax...... Ha en bra måndag allihopa!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards