Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Kattis - 17 februari 2009 07:04

Hundarna är ju med mig på jobbet just nu. Så jag går ju tidigt med dem runt omkring där jag jobbar. Och det slår aldrig fel. Det blåser alltid här! Brrrrr..... Jag hatar att frysa. det är hemskt. Jag svettas hellre. Vi mötte en person som har en hel mängd med labradorer i morse. Labradorerna är mest överallt. Naturligvis blev labradorerna jätte glada när de fick syn på oss. Nemo blev också överlycklig att se dem!!! Så han satte av och sprang iväg. Jädrans jycke! Inte hörde han vad jag sa inte. Han hade inte tid med mig det var ju en massa trevliga labbe flickor.


Wilma är frussen i sin nya frisyr. En miss att klippa henne nu mitt i vintern. Nu måste hon ha rock hela tiden. Men å andra sidan kan jag inte ha henne långhårig ullig och tovig heller. Det är ingen bra dag idag. Jag känner mig ledsen. Hoppas ni är glada! Och hoppas ni som läser får en bra dag!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards