Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Kattis - 3 februari 2009 07:10

Jenny var magsjuk igår. Får se när det blir dax för mig att spendera tiden på toa då. Känns ju skita kul..... I går var jag ju en aning hysterisk när jag kom hem eftersom Jenny var dålig. Men jag kom på den briljanta iden att vara ute. Så jag bytte om när jag kom hem och tog med hundarna ut helt enkelt. Här skulle motioneras! Och jag motionerade och motionerade..... Powerwalkade som en idiot runt spåret några varv. Svetten stänkte. Mmmm det här är kul tänkte jag. Till slut började jag bli irriterad av allt svett. Sen började jag fundera på vart jag skulle ta vägen. Jag måste ju faktiskt gå hem igen. Det hjälper ju inte att knata runt i skogen. Hundarna njöt av att vara ute. Diezel njöt också av skidåkarna..... som han helst av allt ville lubba efter. Han missade att lilla obetydliga jag var i andra änden av snöret. Hmmmm.... Till slut åkte jag hem. Och jag har klarat mig från magsjuka hittils. Ha en bra dag!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards