Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Kattis - 13 februari 2009 14:31

Ja det är ju en otursdag. Men jag har klarat mig hittills iaf. Idag var hundarna med mig till jobbet. I går också. Eftersom Wilma har varit till frissan. Hon är som en ny hund. Ren och kortklippt. Hon blev ett antal storlekar mindre kan jag säga. Jätte fin. Madde tycker att Wilma är så trevlig snäll och väluppfostrad. Det är hon faktiskt...oftast...ganska så....inte när hon tar saker i egna tassar och äter på egen hand...men ändå..


Nemo tycker det är kul att följa med på jobbet. I morse träffade vi en trevlig veterinär student som hade en liten hund. En kastrerad hane. Vet inte vad det var för ras. Liten terrier, ovanlig sort iaf. Hon frågade om det gick bra att de hälsade. Ja visst tyckte jag. Vipps! så fann de varann direkt och började leka. Roligt! Wilma skällde ut hunden och spatserade åt ett annat håll....hon tycker ju bara om sig själv som bekant.


Ha en bra fredag den 13:e!!!!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards