Alla inlägg den 3 november 2010

Av Kattis - 3 november 2010 20:09

.....tog längre tid att få i sig. Men Wilma tyckte det var mest besvärligt. Hon blev jätte irriterad när maten var slut och började kraffsa och gnaga på bulorna i botten! Betyget blir nog bara      av            möjliga....

Kul grej, tur att det var husse som hitta den och inte jag...det hade man väl fått höra annars  ! Men det tog längre tid att äta, men som sagt minus att hon blev arg på den och ville döda den så fort maten var slut! Men det kan kanske funka till andra vovvar....


Av Kattis - 3 november 2010 18:22

Åkte till hundaffären och kunde inte låta bli att handla nå't.... En reflex väst till mig, har tänkt länge att jag borde ha en. Och en matskål för "glupska hundar".

Ha! För hundar med ätstörningar alltså! Ska vi allt se om det funkar!!   


Av Kattis - 3 november 2010 16:36

I två dagar har jag bökat och tränat Nemo. Inte som vanligt.... Han kan inte sitta kvar. Och jag blir helt galen snart. Varför får han för sig att resa sig, fuska bara knalla iväg? Han har varit så lydig och borde vara det nu med. Förmodligen har han gjort så ett antal gånger och jag har inte gjort nåt åt det. Ja, i små situationer när man ber honom stanna eller sitta sen går man själv utan att säga varsågod. Jag har ingen aning. Just nu går det helt åt helskotta iaf. när vi gör små hitta övningar så skiter han i att Wilma ska gå och bara tar för givet. Dumma hund=dumma jag igentligen....såklart. Nu tränar vi hela tiden att han inte får resa sig för det håller på att gå över styr. För övrigt är han lite konstig just nu. Knasig. Inget rolig. Inget bra med en svacka nu när vi ska tävla snart å allt.... Mattes plutt har fått annat i tankarna? I går fick de träffa lilla Selman. Så underbart söt hon är. Nemo tyckte hennes leksaker var roligast och Wilma låtsades som om hon inte fanns överhuvudtaget!


Nu ska jag dra in till stan.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards