Alla inlägg den 24 november 2010

Av Kattis - 24 november 2010 15:13

.....och jag har full förståelse. Nu känns det som om det är storm ute. Åkte lite tidigare från jobbet idag. Var visst tvungen att åka till banken en stund. Det funkade inte som det skulle. Men nu har det blivit fixat. På banken var det full rulle. En familj med två lite mindre barn. Man kan säga att dom föräldrarna kanske borde ta och berätta för sina småttingar hur det är här i livet. Attans säger jag bara, de höll på att riva stället, skrämde slag på pensionärerna och personalen såg måttligt roade ut  !!


Jag har faktiskt fixat en julklapp. En jätte fin sådan, till en mycket god vän som jag har. Hon kommer förhoppningsvis gilla den! 


Nemo och jag har börjat träna på framåtsändande. Inte så lätt, men jag har bestämt att det ska gå helt enkelt.....då brukar det göra det förr eller senare bra eller mindre bra... Ska försöka boka en tid för lite träning med bästaste Mia också. Vi måste ju träna in mometen, men jag vet inte hur eller vad jag ska börja med!


Nu har vi varit ut på en promenad i snöyran. Wilma tyckte det var skit rent ut sagt. Jag tyckte inte heller det var så roligt men det är skönt att promenera och vädra skallen lite. Den behöver luftas ibland när det yr för mycket där inne  . Nedan en bild på världens finaste lilla hund......  ...........som hatar oväder!



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards