Alla inlägg den 5 mars 2007

Av Kattis - 5 mars 2007 07:38

Jag är trött. Matte har haft världens fart i helgen. På lördag morgonen vaknade hon med ett glatt humör FÖRE MIG! Vi tog en jätte lång morgon runda på flera timmar. Det var vårigt ute och jag kände mig extra snygg denna dag. Wilma hittade en gammal baguette på grannens tomt som hon tvingade ner i sin mage. -Perfekt frukost! sa Wilma. Matte grymmtade...... På eftermiddagen åkte vi in till stan och där tränade vi med våra kompisar. Det var skoj. Schäfern Buzy var kär i mig för hon löpte, hon gjorde allt möjligt för att jag skulle se henne men jag vände bort blicken och låtsades att jag var någon annanstans. Matte var nöjd då.... På kvällen fick vi vara ensamna några timmar för då var husse och matte på bio. Det var trist...Igår var det en kul dag. Först en liten morgon runda med Ängeby gänget. Alltid skoj. Vi passade på att fira Alonzos braiga utställnings resultat. Wilma gav bort ett av sina allra minsta tugg ben. Hon kan vara lite snål med tugget ibland lilla Wilma. Själv gav jag bort den bästa presenten man kan få! En brottnings match med mig! Ja, jag vet, visst är jag påhittig! Alonzo och jag brottades ett flertalet gånger. Jag vann varje gång. Nån måtta får det ju vara!Igår eftermiddag var vi till Örsan och gick jätte långt med mattes systeryster. Jag blev bamse trött.På kvällen var vi till Ulrika och fixade till kostymen. Jisses vad jag blev snygg! Ulrika är snäll som bara den. Hon klippte och kammade så att jag numer ser ut som en ny liten gosse! I morse var vi ut på morgon promenad mellan kl 5 å 6. Då var jag tröttare än matte när vi skulle gå upp och det händer inte ofta.........

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards