Alla inlägg den 6 mars 2007

Av Kattis - 6 mars 2007 15:17

Igår var vi på kursen. Måndags kursen. Meningen är att jag och matte snart ska visa vad vi kan. Jag kan typ jätte många bra saker! Hursomhelst så var det så skoj förstårni!Matte kan vara lite tråkig ibland men inte igår då var det fart på henne. Vi tränade en massa roliga saker. Bla apportering. Jag kan ibland tycka att det är tråkigt, och då blir matte inte nöjd. Men igår använde hon klickern. Vi skrattade båda två så vi låg dubbelvikta! Ja...nästan iallafall. Vi gjorde som en lek. Och det gick ut på att jag skulle tänka ut vad jag skulle göra. Vi tränade även detta i morse. Eftersom jag är en liten spilevink så hittade jag på alla möjliga grejor. Jag har aldrig apporterat så bra! Jag har heller inte tänkt så bra! Matte och jag har inte haft såhär skoj på länge vill jag lova.Wilma blev också "klickad". Hon gillar det men tycker att karamellerna borde ges i större mängd. Dessutom kan Wilma apportera felfritt redan. Men matte ska komma på en annan övning till henne. Wilma fick bassing av matte på morgon promenaden. Hörde bara - Hilma sluta äta skit! Äcklepotta! Hon gillar bajs. Imorse var vi på morgon promenad med syrran och Alonzo. Jag låtsades inte om det, men Alonzos tassavtryck är nästan större än mina. Man kunde se det i snön. Hmmmm...han och Wilma borde nog byta kostym. Tänk om han blir så stor att han brottar ner mig? Nä, jag kommer alltid att vara störst! Vi ska träna lite idag med, vi ska ha lika skoj som vi hade igår. Ikväll ska jag även bada säger mammsen. Det kan vara ganska mysigt. Men fönen är fånig. Sen luktar man "sampopalsam" typ länge efteråt....

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards