Alla inlägg den 11 mars 2007

Av Kattis - 11 mars 2007 20:10

Imorse var vi ut i skogen, tre timmar blev det. Underbart med vår! Vi gjorde även lite apporetrings övningar i skogen. Både Nemo å Wilma gick ut jätte långt på söket. Jätte roligt. Särskilt Nemo är ibland lite sparsam på djupet...Men någonting hände i skogen. Wilma har nämligen ont i tassen. Vet inte vad hon gjort. Hon linkar omkring här hemma och tycker att livet borde vara fyllt med mer snask.Jag har klämt och tittat men inte hittat något konstigt. Men frågar man Wilma så har tassen nästan trillat av. Tror att den är stukad eller så. För övrigt har vi inte gjort ett skvatt idag. Jag har försökt vila lite mitt på dagen. Men det var stört omöjligt! Telefonen ringde i ett och då gav jag tillslut upp sov planerna. Jag och Tobbe var in till stan nu ikväll och handlade lite. Hundarna fick stanna hemma. De låg i sängen och sov som vanligt när vi var borta. Nu är jag jätte trött. I morgon är det måndag igen. Upp klockan fem.....

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards