Alla inlägg den 13 mars 2007

Av Kattis - 13 mars 2007 20:04

Idag fick vi vara hemma medans matte for iväg till jobbet. Det var ganska tråkigt. Wilma och jag låg i mattes säng och väntade jättelänge. Som tur var så gick vi jätte långt i morse, så vi var trötta. Wilma skojade till det på morgon rundan. Hon försvann några gånger, på jakt efter smaskiga grejor att äta. Fåntratt!Jag har tränat på nya trix idag. Matte och jag var på kurs igår. Nu kastas det korv både här och där. Inte mig emot. Matte busade med apport bocken. Så jag beslutade mig för att vara med och busa. Fick mera korvar....Wilma är uttråkad. Hon har så mycket i sitt lilla huvud just nu att det nästan kokar! Hon har ju lite ont i tassen så matte har bestämt att hon inte ska tossa omkring så mycket. Hur lätt är det när man är full av energi? Men hennes tass är mycket bättre nu. Märks knappt att den är dålig. Om man inte frågar henne själv såklart....

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards