Alla inlägg den 9 december 2009

Av Kattis - 9 december 2009 21:20

......har kollat på Facebook lite granna. Det är så roligt ju! Men rätt så nördigt också på nå't vis. Det är liksom lite menlöst. Men jäkligt kul. Man kan ju hitta alla möjliga personer...hi hi hii........


Ja just det ja! Tobbe har tvättat. Mmmm inget konstigt med det. Förutom att det ibland sker små missöden. 30 tvätt har tvättats i 2 1/2 timma i 60 grader! Några plagg mindre har jag nu. Bara att kasta. Blir så irriterad! JAG VET ATT DET INTE VA MENINGEN! Men det gör mig mindre glad. Allt går inte att tvätta i 60! Det har hänt förr, men det brukar bara vara såna där färg missöden som inträffar då... Ja vitt blir grått för det råkade ligga kvar en svart strumpa eller det vita blir rosa eller nåt......Min nya super duper snygga autfit är knappt hälften så lång och femdubbelt så bred............. Fan rent ut sagt! Men den passar nog en super duper fet dvärg eller så........ Ja skit samma! jag är bara lite trött.......igen! Dagens gnäll, SORRY!

Av Kattis - 9 december 2009 20:45

Att träna med hunden. Nemo och jag var överhuvudtaget inte på samma planet. Eller jag var här men han var i sin lilla fabelvärld. Han tyckte nog jag var i fablernas värld och han var närvarande...hmmm..... Åkte till Jenny efter jobbet iaf. Hon och stefan bjöd på jätte god mat och fika. Sen tog vi en sväng i spåret. jätte skönt. Och kul att prata om helgens bravader desutom.....he he heee....... Min svarta tokiga flatte var helt ur gängorna (antagligen JAG som va det...)! Han hoppade omkring och stökade underfotgåendet. Sen sa jag åt honom att skärpa sig. Men till saken hör ju att jag aldrig gör det annars....vilket gör att han blir så ledsen  . Så vi sket i alltihopa istället  . Gjorde lite roliga saker sen fick det va! Diezel gick jätte bra  . Men han gillar fortfarande inte vädret, blött o kallt och eländigt sa han! I morgon ska jag ju hämta Diezel på kvällen. Han ska bo hos oss över helgen. det blir spännande. Vet inte riktigt hur jag ska lösa fredagen bara eftersom jag jobbar och mina hundar e med mej på dagarna. Men jag tror jag har en bra lösning. Vi får se.


För övrigt mår jag bättre idag. För tillfället struntar jag i att sluta röka, det funkar ju inte. Mitt humör är eländigt på alla vis. Känner inget sug men det påverkar mig jätte mycket tyvärr, mycket mer än jag tror och vet. Nån dag ska det gå. Men inte idag.


Ha en fortsatt bra kväll allihopa! Morgon dagen kan bli jäkligt jobbig. Stånk............

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13
14 15
16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards