Alla inlägg den 25 december 2009

Av Kattis - 25 december 2009 21:20

..........är det den stora gå ut på krogen dagen. Hmmm....ja det hade varit kul att gå på krogen. Men det är ganska trevligt att njuta av sin ledighet i soffan också. Tobbe och jag träffades första gången på krogen den 25.e december-98. Shit det är ju skit länge sedan. Det var när vi hängde på ett ställe som hette "Old Times". Shit va kul vi hade. Nu orkar man inte riktigt med att festa som då, tur är väl det!


Snart ska jag ta en sväng med voffarna. Det blev ju plötsligt snöoväder. Snöar och blåser, åtminstonde för en liten stund sedan. Ja ja det e bara på med termo brallorna mössa och vantar! tänk när det är sommar! Åååå då kan man bara gå ut i shorts och linne och tofflor! Guuuuud vad jag längtar!

Kram på er alla!

Av Kattis - 25 december 2009 18:59

 ...........över för våran del........nja....nästan iaf. på julafton var vi hos syrran med familj i Örsan. Åååå det var toppen! Vi åt massor av mat och annat gott. Fick många fina klappar, jag är så käääär i tröjan!!!!!........ Hundarna fick julmat. De får de varje jul. Och sen tog vi en sväng till pulka backen. Men det blev bara jag Sussi och Mathilda och voffarna som åkte. Ja, sällan har jag garvat så mycket. Syrran började med att göra nån form av präktvurpa när hon skulle åka bob. Hon han inte ens börja åka....den åkte själv och syrran låg på backen! Gud vad vi skrattade!!! Det var jätte roligt. Jag vurpade ett antal gånger jag med. Den enda som höll sig där hon skulle va nog Mathilda....hon var liksom lite mer van. På kvällen började vi titta på film. Sen fick jag huvudvärk utav bara   ......, fruktansvärt!!! Så då åkte vi hemmåt. Har fortfarande dov huvudvärk. Jag har inte ont i huvudet så ofta. Det är vidrigt! Har sovit i soffan nästan hela tiden.


I dag har vi firat med Tobbes familj. Hans stora syster med sina gigantiska familj kom inte. Tror de hade fått bilen stulen   eller nåt liknande.... Ja, det är ju inta bra! Vi fick julklappar. Bla presentkort, och det ska jag bränna när jag har semester. Min favvo affär!!!! Tackar för det!


Se så bra lilla Wilman har det på självaste julafton! I soffan, mätt i lilla magen bland alla mjuka sköna fluffiga kuddar i familjen Berglunds soffa!



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13
14 15
16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards