Alla inlägg den 20 december 2009

Av Kattis - 20 december 2009 20:56

Vi har varit ut på en kvällis jag och hundarna. Några av Wilmas tovor är bort klippta. Hennes ull är hopplös. Nemo sprang som en galning och rullade sig i den djupa snön mellan varven. Han tycker det är så roligt!! Nu är det tv dags. I morgon är det ju måndag igen. Men man jobbar ju bara tre dagar. Jag är ledig vecka ett. Det ska bli härligt med lite ledigt faktiskt....hoppas jag.......


Go kväll allesammans!

Av Kattis - 20 december 2009 19:08

Nu har jag städat. Vad fint det blev. Håller på att tvätta hundfiltarna som jag har på jobbet till hundarna. Ehhh.....tvättmaskinen tjuter. Det är stopp i silen. Men jag kan inte få ut den jädrans silen! Maskin kan inte tömma ut vattnet. Ringde han jag bor med. Han jobbar men skulle komma hem om ett tag. Jävla maskin. Tobbe!! Kom hem. Vi blir galna av tjutet  !!!! Jag har hittat en fin jacka jag vill köpa. Men då måste jag allt vinna stålar först för den var jävligt dyr. Men väldigt fiiiin. Ska tänka ett tag.... Kanske Tobbe vill att jag ska ha den? Antagligen inte...


Det är så fint ute med all snö. Men halt och i vanlig ordning så läskigt att köra bilen. Nemo pockar på uppmärksamhet. Han har lessnat på att vi bara städar! Han har hjälpt till att bära saker. Nemo tycker särskilt om att dra ner tvätt från tork ställningen. Strumpor och annat. Ja, han är duktig min svarta gosse! Nu ska vi klippa klor och klippa tovor från Wilmas kostym. Hon lyser redan med sin frånvaro......  

Av Kattis - 20 december 2009 14:22

Nu är det avklarat! Nästan iaf....  Det är så svårt tycker jag. Men som sagt det blidde fina klappar och dessvärre lite dyrare än tänkt. Men det kan det vara värt om barnen blir glaaaada! Hittade mycket fint till mig själv också. Väldigt mycket fint!!! Men jag blev utan för min lön kommer inte föränn dage före julafton eller nåt..... Har letat efter underkläder också. Men det finns mest fula underkläder, typ skit tråkigt! Nu ska jag städa, trist. Men jag skruvar upp stereon så blir det nog bra! Kramis!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13
14 15
16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards