Alla inlägg den 12 december 2009

Av Kattis - 12 december 2009 15:42

MMS-bloggning  

Av Kattis - 12 december 2009 15:32

MMS-bloggning  

Av Kattis - 12 december 2009 15:21

Och Diezel var lös hela vägen, han är så duktig alltså! Värre var det med kisset. Ja, alltså han hittar flickekissfläckar som han gottar sig i. Grrr.....  ....... Han hade lite svårt att släppa det, men han försöker ändå. Sen är han så hårdhudad. Det går liksom inte att läsa lusen av honom. Hans hals skinn är så tjockt och stramt! Jenny måste ha världens största händer eller nå't! Det funkar bra mellan honom och Nemo också. Inga störiga miner eller något sån't. Skönt!


Nu ska jag fundera ut vad vi ska äta till middag. Kanske ska jag äta lite godis i dag? Det kan man nog vara värd. Lite bilder på hundarna för mindre än ett år sen. Då lekte pojkarna. Inget Nemo skulle göra idag direkt!       



Av Kattis - 12 december 2009 13:32

Och meningen var att jag skulle fira! För jag har vägt mig idag hos Viktväktarna. Men inte blir det så mycket fira......det står stilla  ! Ja ja.... Förhoppningsvis blir det roligare nästa vecka. Jäla siiiit!


Diezel är ju  här hos oss. Det går bra, mycket bra. Han är en snäll gosse. Han har fått vara lös mycket och det funkar faktiskt. Det vore förödande om han fick tillfälle att sticka på vilt. Men han kommer när jag ropar stannar när jag säger det. Duktig pojke. Vi var bla ut en timme i morse. Snart ska vi ta en sväng i skogen. Får allt se hur det går  ??? För övrigt är han ganska trött, det har blivit många timmar ute. Men det är så roligt att ha en ny hund för några dagar. Nu känner man liksom honom på ett lite nytt sätt.


I dag har jag lyssnat på musik. Det är så roligt at rota omkring och hitta gamla favvosar. Finns mycket bra som man inte hört på flera år känns det som. hinner inte träna nåt i helgen heller. Veckan har varit tröttsam. Jag måste hinna med hemma också. I går städade jag och skurade. Fy vad skitigt det blir när man har en massa jyckar.


Sen längtar jag till nästa utgång, det var så länge sen jag hade så roligt som förra helgen. Inte så ofta men ibland är det ju så roligt! Jenny och jag har så kul. Vi skrattar i veckor efteråt!


Nu ska jag gå ut med hundarna. Ha en bra lördag allihopa! Det ska jag försöka ha!!!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13
14 15
16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards