Alla inlägg den 15 december 2009

Av Kattis - 15 december 2009 20:15

Massor av snö! Härligt. Nemo har rusat i snövallarna. Han älskar snön. Till å med Wilma sprang och busade en liten stund. Men det gick över ganska fort..... Nemo och jag tog en längre runda själva. Tog med snörboll och tränade lite läggande och ställande. Gick bra faktiskt. Det är ju liksom lite tränings torka igen nu ra. Jag känner bara att motivationen är som bortblåst och allt regn och mörker gjort en till en deprimerad kärring......igen! Jag orkar inte.


Nåväl. För övrigt har den här dagen varit jätte trevlig. Särskilt på jobbet. Många hysteriska skratt har det blivit. Det är så roligt med såna dagar. Många av mina arbets kamrater har idag vaccinerat sig mot influensan. Misstänker att det kommer vara ett visst bortfall av personal i morgon. Hoppas alla håller sig krya! Jag har hört att väldigt många har blivit krassliga av sprutan.


Angående snön! Jätte fint och härligt ljust och lite kallare. Men fy för att köra bil, det är så läskigt tycker jag. Just det! I dag har Kattis haft körkort i tre år! Nu är det dags att äta frukt eller nåt!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13
14 15
16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards