Alla inlägg den 14 juli 2009

Av Kattis - 14 juli 2009 07:14

Det är ju så sista veckan innan semestern, allt går låååångsamt. I helgen har jag varit hundvakt åt syrrans cocker Mio. Mio har haft det mycket bra med mig och sina "kussar". Han var lite orolig en stund på kvällen. Men det gick över ganska kvickt. Vi har varit ut på äventyr. Bla till en sjö ute i skogen. Mio är värre än Nemo när det gäller att bada i allting. Han var totalt dyngsur hela tiden. Jag passade på att ansa hans lilla gula kostym också. Han tyckte själv att det var onödigt. Diezel och Mio har haft jätte roligt. De har brottats och lekt mest hela tiden. Vi har tränat uppletande också. Det var skita kul för alla hundarna lyckades bra. Mio fattade typ inte ett dugg men han hade kul ändå. Sen på söndagen fick Mio åka hem till sin familj igen. Han tyckte nog att det var helt ok. Han var nog jätte nöjd över att få vara med sin matte, hon har nog fattats honom i helgen.


I går kväll var vi in till stan jag och Jenny. Vi tog en sväng och sen tränade vi lite lydnad på vägen. Nemo var super laddad eftersom vi inte tränar så mycket just nu. Sättande under gång och lite annat tränade vi på. Wilma fick krypa och lite sånt.


Ha det så bra!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards