Alla inlägg den 29 juli 2009

Av Kattis - 29 juli 2009 21:07

Jamen vilken dag!!! Det gick så bra att träna att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Otroligt roligt och det var länge sen det kändes så jäkla roligt.  Nemo och jag tränade på snabba lägganden. Metallapportering och hoppapporten. Apporteringen blev lyckad för jag tänkte till ordentligt och belönade med världens bus och godis fest. Sittande i grupp gick jätte bra. Han rörde inte en fena! Sen råkade det bli några sättanden under gång också...ingick inte i planen. Men han var så på alerten så varför inte??? och han satte sig i 190! Ha haa, vissa dagar är underbara! Trodde ju inte det skulle bli nån bra träningsdag idag eftersom den tokiga flatten varit så konstig och slö idag. Men jodå!


Jenny hade Troja med sig idag eftersom Diezel varit till veterinären och sånt. Troja är mycket duktig. Susanne och Rosso var med också. De tränade på ettans moment för de ska tävla om några veckor. Det gick bra för dom också. Mellan varven glodde man ju lite på de där duktiga schäfer människorna som var där och tränande. Ganska duktiga är väl milt uttryckt! roligt att se så duktiga hundar och förare. Ja ja vi är bra vi med......


Ha en fortsatt bra kväll! Nu ska jag glo på tv:n ett tag sen blir det en kvällsrunda med hundarna. I morgon ska vi upp tidigt då ska vi träna sök. Ska bli skoj, men jag blir så nervös iaf.....

Av Kattis - 29 juli 2009 13:52

I dag är Nemo seg. Vi som ska träna senare!! Som vanligt blir jag orolig att han är sjuk eller så. Men han måste väl få va trött precis som alla andra.....lite ovant bara. I morse åkte jag med Jenny till veterinären med Diezel. Det var dags för röntgen av höfter och armbågar, samt vaccination. Diezel tyckte det var konstigt alltihopa. Men han var snäll....han sov ju.....

Nu ska vi gå ut en sväng! Tjing tjong!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards