Alla inlägg den 30 juli 2009

Av Kattis - 30 juli 2009 13:37

I dag tränade vi sök igen. Vi blev ett gäng som tränade, B-M/Kyra, Pia/Dansa o Nimbus, Jenny/Diezel, Thomas/Baxa, Carina/Tonic o Lexi och jag o Nemo. Det gick lite halvbra för vissa av oss, bla för mej å Nemo. Det gick ju så jäkla bra sist....... Det blev tre skick i dag. Han kändes seg. Jag tror ju att han är trött. Men faktiskt så är han ju omotiverad. Vi måste träna lite annurlunda. Roligare belöningar, lite andra övningar och jag måste jobba på att vara en bättre och tydligare förare. Jag är ju skit tråkig! Så det är vad vi har framför oss. Inte mindre träning- mer roligare träning! Tack för goda råd! Jag figgade allt jag kunde idag. Man lär sig mycket av det. Sen fick jag springa en massa också. Stånk....det är bra att träna sök då får man träna kondisen lite! Men det är skit kul. Två gånger satte jag mig i myrstackar. På ena stället vimmlade det av långbenta spindlar. Jag dog nästan, men det är bara att bita ihop! Vi var effektiva idag. Vi var klara strax efter tre timmar. Jag blir trött av att vara till skogs!


Efter söket kastade Carina och jag ut lite grejjor och körde uppletande. Nemo fick hämta lite grejjor. Som sagt-inte e han trött inte. Han var jätte duktig. Sprang som ett troll å hämtade saker! Kul! Sen tog vi en kort rast runda. Nemo avslutande det hela med att bada och rulla sig i ett sunkigt vatten hål. Ja se retrievers!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards