Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Kattis - 2 mars 2010 18:43

.......jag tänker mycket på det just nu. Har fått erbjudande om en liten valp. Men jag måste tänka på saken. Just nu tränar jag inte alls med Nemo. Vi har paus. Ska jag ha en till hund måste jag vara på topp! Och det är hon inte alls just nu. Tänker inte ha hund för endast sällskap, det är inte riktigt det jag har hund för. Då ska man träna och tävla såklart! Det finns ju inte alls just nu. Fortsätter tänka........... Sambon är inte helt anti iaf. Det här ska tänkas igenom mycket noga. Har många månader på mig. Sen måste jag tänka på Wilma. Hon är ingen ungdom. Hon funderar nog fortfarande på varför Nemo inte blir hämtad av sin matte nån gång  ? Antagligen kommer jag fram till att det inte blir nån mer vovve.....men tanken finns ju där iaf...   


Längtar tills i helgen. Då hittar vi nog på något trevligt! Men det känns som om det är lååååångt kvar..........


Go kväll alla goa & gla'a!



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards