Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Kattis - 14 mars 2010 20:29

Skrattar så jag nästan svimmar! Har gjort såna Quiz på fejjan. Ahhh helt galet! Sjukt kul. Vem kommer på allting. Gjorde bla vilken kaka är du svaret blev brownie, brorsan blev ballerina. Vilken ikea möbel är du? Töntigt men förbannat skojsigt tycker jag. Har funderat. Ska börja sätta igång träningen nu. Ett första pris i trean ska ske i år! Känner mig redo att sätta igång nu. Men dessvärre är det typ en mängd massa svåra moment. Ja ja......det visar sig....


Ha det bra!

Av Kattis - 14 mars 2010 15:24

Jag tränade lite med Nemo idag. Fotgående, rutan och lite inkallande med ställande. Ahh! Han var sitt allra bästa idag, jätte duktig! Sen åkte vi till stan för att handla. På vägen hem hoppade jag av vid Gamlis. Sen gick jag och hundarna hem. Från skolan i Gamlis hem till mig är det exakt en mil. Det tog en timma och femtio minuter att gå. Men då tränade vi lite på vägen och stannade vid en mysig glänta där bilderna nedan är tagna...  En bild vart så dålig att det fick visst vara med två gånger =). Ska föreställa Nemo. Min mobil är kass....eller är det jag som inte kan fota? Det blir ju så suddigt...?... det var en härlig promenad. Och det var jätte skönt att gå en mil på asfalt och grus och inte en massa snö och is. Känns knappt alls i ryggen.


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards