Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Kattis - 24 mars 2010 20:58

.......med träningen. Åkte till klubben för lite onsdags träning idag. Jenny kom med sina jyckar också. Hon har tillfrisknat efter sin hemska magsjuka. Men hon såg en aningens blek och ämlig ut. Wilma var med idag. Men hon ville bara göra egna saker. Typ leta skit att smaska på och skälla på mig så fort jag sa nå't ! Kul hund =) I dag kunde jag inte låta bli att träna ställandet och "ståstillandet"  i rutan. Han fattar galoppen nu kan man säga. Vill ha bort snurren i framkant och backandet in. Onödigt tramsande. Försökte få honom att ha mycket fart. Det funkade med lite bollar och annat skojsigt! Är jätte nöjd med dagens rutor. Han kan stå still och rör sig inte trots att jag går omkring. Äntligen. Sen blev det lite fjärr tränande också. Gick bättre än vanligt. Vi var med på övningarna också. Det dök inte upp nå'n onsdags värd idag men det var en tjej som tog saken i egna händer så vi fick till en trevlig träning ändå. Kanske var det typ 12-15 pers där. Är själv hemma. Sambon jobbar. Nu ska jag glo på tv innan det är dags att sussa!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards