Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Kattis - 22 mars 2010 20:04

Här är en bild på mig och hundarna när vi är på läger. Jag ser fantastiskt dum ut, men det är ganska kul att se sig själv. Kolla Wilma.....hon undrar vem den knubbiga tjejen på bilden nedanför är. Ha ha haa!!


                                 



                                        

Hittade den här bilden. Den är visserligen tre år gammal. Det är jag och Nemo. Vi har tävlat och fått första pris i lydnad klass I. Förutom det är jag 15 kilo tyngre än vad jag är idag! Det är jag stolt över....att jag gick ner de överflödiga kilona. Ganska kul tycker jag =) Har hållt min vikt oxå.

Av Kattis - 22 mars 2010 18:53

......för i morgon ska det ju snöa IGEN =(.....och då ska vi passa på att ha en sån där vildag....om det ändå tänker vara trist väder. Wilma är dessutom lite seg och trög efter långrundan i lördags har jag märkt. Lite låg och långsam på nå't vis. I morse tog vi en promenad vid mitt jobb igen, är less på att gå här hemma. Efter jobbet tog vi en timmes sväng. Man möter många andra hundar (o märkliga människor vid Ulleråker). Det är nyttigt eftersom Nemo ibland har svårt att hålla klaffen... Han bara måste gnissla ibland. Fjant! Har inte hänt så mycket idag. I morgon är det tisdag och då ska vädret bli typ sämst. Är det fint väder på onsdag ska vi åka till klubben å träna lydnad. Får väl se om Jenny är uppe på benen tills dess. Hon blev magsjuk i morse. Tränade lite lägganden på avstånd med Nemo idag. Det går bättre. Ha nu en bra kväll!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards