Alla inlägg den 1 januari 2012

Av Kattis - 1 januari 2012 14:12

Äntligen är nyårsafton över. Årets hemskaste natt. Inte bara för mina djur. Lider så med alla som mår dåligt under denna tid. Det har ändå varit ok i år. Vi har bara hört smällandet ca två dagar innan nyårsafton. Det brukar hålla på i veckor innan, ibland så tidigt som i början av november. Wilma är som bekant rädd. Nemo har aldrig brytt sig. Tyvärr undrade han var det var med Wilma igår, så han var aningens förvirrad såg jag på honom. Försökte hålla dom åtskilda. Men det blev bara ännu konstigare. Är så rädd att Nemo ska bli berörd. Han har ju haft problem med sina öron tidigare i år. Som tur var hade vi även i år möjligheten att åka bort på nyår. Tusen tack till min bror med familj att vi kan fira med dom. Vi hade i vanlig ordning en toppen kväll med god mat och massor av smarrigt, inga fyrverkerier, bara lungt och skönt!

Vid tolvslaget skålade vi i nån slags skumpa, förvånad över att den var jätte god! Gillar inte det ia vanliga fall. När vi kom hem vid ett tiden var det tyst och stilla hemma. Underbart! Hundarna kunde läggga sig i lugn o ro, jag med......


Idag mår jag pyton. Halsont, snorig, allmänt hängig. Ska ta det väldigt lungt idag. Har haft lite halsont från o till, men nu känns det inget vidare. Så trist! Ha det gott!

  

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards