Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Kattis - 6 januari 2012 15:30

På förmiddagen drog Tobbe och jag till Västerås för att kolla in det "nya" köpcentrumet. Det var trevligt. Men vi shoppade inget särskilt, bara bra att ha saker. På vägen hem stannade vi och åt på Pizza Hut. Det var väldans smarrigt. Vi har numer en sk iPad. En väldigt bra grej har jag kommit på, fantastisk. Så nu sitter jag här med min surf platta......I morgon ska jag vara skrivare på Tierps BKs lydnads tävling. Kom och titta vetta, det är många som ska vara med. Duktiga förare och hundar!!!! Tävlingen kommer att vara i ridhus utanför Storvreta, Tuthammar. En mycket fin anläggning. När vi tog en promenad nu på eftermiddagen jag och hundarna träffade vi ett äldre par som tyckte jätte mycket om Nemo. De hade haft en flat för många år sedan, Nemo passade på att hålla i tantens vantar. Tänk om jag hade lärt honom lite vett ursäktade jag mig. Men hon var lika glad ändå, hon sa att deras hund slukade hela armen på folk, så detta var bara trevligt...... Nu blir det en tupplur i soffan en stund, min skalle har ingen bra dag idag!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards