Alla inlägg den 14 januari 2012

Av Kattis - 14 januari 2012 16:08

Börjar med träningen. Blev en halvtimme försenad. Hatar att bli sen. Hunden har varit knasig så vi har varit lite oense på morgon kvisten, han struntade i mig när jag bad honom om det allra enklaste. Dom blev jag arg, riktigt arg!!!! Tobbe hittade inte sina nycklar så jag hjälpte honom att leta. Till slut blev vi bara irriterade så då åkte jag.....Tänkte strunta i att träna men vi kunde till slut inte låta bli. När vi kom till UBK hade Jenny och Eva redan börjat.Nemo och jag tränade på konen. Men det är klurigare än man kan tro. Provade först utan apportering och endast mina träningskompisar som störning. Sen apportering men han tyckte det var svårt med apporterna liggandes där..... Sen blev det platsliggning. Det gick bra. Det gick jätte bra för både Eva och Jenny med deras träning.Efter träningen tog Jenny och jag en lång promenad, det var riktigt najs!!!Sen blev jag ju förbannad..... Jätte roligt att folk läser min blogg, tyck vad ni vill. Jag är inte ett dugg intresserad av porr och annat skit. Andra får göra vad dom vil ha ha vilka jävla intressen som helst men blanda inte in mig. Jag är inte intresserad. Hur kan min blogg vara så intressant av folk som har det som största intresse? Fy jag blir verkligen äcklad!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards