Alla inlägg under mars 2007

Av Kattis - 1 mars 2007 21:27

.....hela dagen...Upp klockan fem. Ta en hutt Aloe Vera. En timmes rask promenad med hundarna. Hoppade in i duschen när vi kom hem. Sen slank det ner lite havregyns gröt. In i bilen och gasade iväg till jobbet. Mycket att hinna med på jobbet, men jag gjorde det mesta. Blev sen hem. Väl hemma blev det en runda med hundarna. Sen kom min kompis Jenny. Vi käkade lite och sen tränade vi med hundarna. Hemma hos Ulrika tränade vi. Deras hundar var väldigt taggade idag. Troja hade en bra dag. Azzora är en liten goding! Så häftig att träna med (kidnappade henne en stund)!!!!!!!!!!!!! Nu är dagen slut snart. Vart tog den vägen?Är nöjd med dagens träning. Nemo var duktig. Budföringen gick super bra. Apporteringen är lite trist bara. Han tuggar. Men vi ska träna på att gripa och hålla fast. Det ska gå , det har jag bestämt.Nå't helt annat. Jag kom och tänka på mina syskon. Jag har tre bröder och en syster yster. Jag är yngst. Det var så länge sen vi gjorde nåt roligt tillsammans. Jag saknar er! Trots att vi bor ganska nära varann så träffas vi alltför sällan. Jag vet att en storebror läser min blogg.....det är jag jätte glad för! Nu ska vi gå och sova. Jag är trött. Ska bara ta min kvälls hutt Aloevera. God natt!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards