Alla inlägg den 4 december 2008

Av Kattis - 4 december 2008 19:25

Hittade de här bilderna på mig själv. Kan ju verka ego och ja det är det nog. Lite före och efter viktnedgången kan man säga.... Men det är så roligt att se sig själv. Och det är så roligt att man har en sån ibland skev bild av sig själv. Har inget att skriva om här det är därför jag lägger in lite bilder från förr. Nemo blir, som ni kan se, alltid lika snygg på bild!

Av Kattis - 4 december 2008 17:30

Jag hade hoppats på en massa skoj idag....men icke. Eller jo lite... Jag har lärt mig en massa nya roliga saker på mitt jobb. Nya spännande grejjer! Jätte roligt. Sen har jag haft lite "kontorsjobb" idag med. Det var ett tag sen. Men det är ganska roligt om det inte blir för ofta. Jag är mer praktiskt lagd kan man säga. Och som sagt...jag och datorer...nääää... Tobbe har ev sålt hundburen till V40:n. Den är lite knepig att bli av med. Men det kanske inte är så många som kör den modellen? Nåväl, buren är fin och mer eller mindre slumpas bort. Bara jag blir av med den. Den gör mer nytta hos någon annan än mig. Och några hundra lappar extra sitter aldrig fel ju.Idag ska jag inte träna med hundarna....eller jo lite får det nog bli. Måste beställa mer AloeVera med, den är snart slut. Typiskt! Jag mår så bra av det. Syrran ringde nyss, hon ska börja med AloeVera. Hon kommer må bra av det. nu är det dax att hitta på nåt!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards