Alla inlägg den 10 december 2008

Av Kattis - 10 december 2008 20:29

Dagens träning var oplanerad och splittrad från min sida. Dessutom så var vädret typ jätte trist. Det snöade och blåste....rätt in i ögonen. Aj aj.... Jenny och jag tog en timmes lunk-promenad innan. Lunk=sakta fart framåt. Vi snackade om en massa roliga grejjer. Vi har så roligt när vi träffas....om vi inte är på tråk humör. Anna & Busy kom sen och de gick jätte bra för dem. Nemo var lite splittrad eftersom han gärna ville vara med Troja eftersom hon höglöper sitt allra bästa just nu. Men vi tränade lite av varje....få se nu....rutan, inkallande och budföring. Lite sånt. Wilma var med också. Hon frös. Åtminstonde så fort jag tittade på henne. Fåntratt. Diezel skötte sig jätte bra. troja var på sitt bästa tränings humör idag. Hon gjorde allt som värsta super hunden! Sen frös vi alla jätte mycket så vi stack hem. På vägen hem stannade jag och handlade lite. Är så förbannat hungrig. Så nu ska jag äta pastej smörgås och dricka läsk.... Natti natti!

Just det....för övrigt känner jag mig lite men bara lite omotiverad att träna just nu. Varför vet jag inte. Kan vara för att jag är så trött på kvällarna. Ska nog ta en paus några dagar..... får väl se hur bra det går...Tja!

Av Kattis - 10 december 2008 16:39

.............igen då! Snart ska jag åka till stan och träffa tränings kompisarna. Vi ska träna med hundarna en stund. Hoppas att vädret blir bra bara......det snöade nyss massor här....Ha det bra!

Av Kattis - 10 december 2008 07:04

Ja då var det morgon igen! Eller....förmiddag. I går kväll somnade jag en timma framför tv:n. Det var bra att få sova lite extra. Hade lite knepigt att sova sen. Hade tänkt att det skulle bli plättlätt att gå upp nu i morse. Knappast! Alla var jätte trötta. Nemo lullade runt halft vimmelkantig med sin anka i munnen, lycklig alltid så lycklig. Jag visste knappt vad jag skulle göra när klockan ringde. Såna morgnar är hemska! Ha en bra dag allihopa! Själv hoppas jag att det blir en bamse skoj dag!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards