Alla inlägg den 5 december 2008

Av Kattis - 5 december 2008 21:17

Tog en promenad nu på kvällen (ovanligt va??), Wilma vägrade gå ut. Lata lilla hund. När jag gått ett tag tyckte jag att det var lite tråkigt. Ringde Ida. Så sen fick vi sällskap en sväng till. Det var trevligt och vi pratade om både ditt å datt. Nemo och Molly fick lattja en stund. Men Molly är ganska bestämd så Nemo låg mest ner och tittade när hon for runt som en loska. Men det var väl kul tydligen.... Nu är jag skit trött för vi var ut och traskade två timmar. Nu är det bara proppa i sig lite godis och glo på tv:n en stund. Sen ska jag krypa ner i min säng å sussa. Ha det bra vi hörs i morrn kanske....

Av Kattis - 5 december 2008 18:18

Idag har det varit en hyffsad dag. På förmiddagen var jag på massage. Tänkte att idag blir det bra med massage eftersom jag inte har känt någe särskilt. Men jädrans vad med knutor jag hade. I nacken och skuldrorna. Men gud vad det är skönt med massage! Trots att det stundvis gjorde riktigt ont, men det går ju över på typ tre sekunder, så skrattade jag bara. Det är en ond känsla som ju ändå är behaglig. Hon måste tro jag blivit galen! Fick ett trevligt telefon samtal från min förre detta jobbar kompis Anneli. Hon har det så bra så bra så. Och hon bor i norr och där har de massor av snö. Vi har ju också snö här......men i en något mindre mängd bara. Nu ska jag byta om och bege mig ut med hundarna innan jag lägger mig framför tv:n.


Glömde en sak! Jenny ringde till mig  idag me'! Stackars henne. Hennes hund har blitt tokig! Inte så lite heller. idag har hon haft det lite väl jobbigt och hunden mest skrattar åt henne. Hon kommer nog gå upp i små atomer snart. Men jag sa åt henne att kämpa. Hon har ju en rottis gosse. Min flatte gosse var hemsk, men då är han ingeting i jämförelse med den hunden.... Så hon kommer nog spilla många fler tårar innan alla celler kommit rätt i hans lilla huvud! Men det går ju över men man måste bara slita en massa först....

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards