Alla inlägg den 8 december 2008

Av Kattis - 8 december 2008 17:20

Nu har vi kommit hem från jobbet. Nemo är sååå förtjust i sin pippi. Säger man - Vad är pippi? så springer han och hämtar den det allra fortaste han kan. Kul att han uppskattar den. Det verkar inte som om den blir sönder gnagd heller. Han tar varsamt hand om sin fantastiska lilla fågel. Om det vore plysch pippisar på jakt proven hade han nog tyckt det vare ännu roligare att apportera fågel! Men det blir ju lite kocko, dessutom är det ju svårt att kasta dem särskilt långt.... Ja ja.... Det har varit en vanlig dag idag på jobbet. Väldigt rolig dag. Nu ska jag äta lite mat som sambon har lagat. på fredag ska jag fixa min efterlängtade AloeVera. Mumma! Saknar den....tyvärr är den ju slut och jag är alltid sen att köpa ny. Det märks på mina händer och min mage att jag varit utan ett tag. Snart blir det andra bullar!


Här kommer lite bilder på denna fantastiska lilla pippi. Wilma gillar den inte särskilt mycket. Men som sagt Nemo han tycker den är så fin....

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards