Alla inlägg den 3 december 2008

Av Kattis - 3 december 2008 21:14

Tiden bara rinner iväg. Hinner ingenting. Vart tog den vägen den där tiden??? I helgen ska jag inte träna sök....tiden räcker inte till. Jag har dessutom börjat tänka på en massa saker. Vad? Jo jag vill börja jakt träna med Nemo igen. Ska jag göra det istället? Ahh shit! Vad ska jag göra? Kan jag inte bestämma mig. Det är ju redan mycket som det är... Nu ska jag äta den där smörgåsen. Och vart tog Tobbe vägen? Tjing....

Av Kattis - 3 december 2008 20:30

Ja hujeda mig och fy fanken vilken huvudvärk jag har haft idag. Kom efter lunchen. Sen blev det nästan omöjligt vidrigt innan jag gick hem från jobbet. När jag kom hem var det bara att stoppa i sig ipren och hoppas på det bästa! Och jodå huvudvärken gick bort efter ett tag. Sen började jag må illa istället. Har min jobbar kompis smittat mig tro? Hon gick hem tidigare i dag för hon kände sig krasslig. Hoppas hon mår bra i morgon. Det är ju så trist att må dåligt. Nåväl, nu mår jag hyffsat. Har ju varit in till stan och tränat med Elin Jenny och Anna. Kände mig ganska trög så min träning blev lite hattig....och konstig....inte bra alls. Elins träning gick jätte bra! Anna kommenderade henne genom ettan och appellen. Gick strålande! Anna körde lite stegförflyttningar. Fy fan rent ut sagt vad snyggt det var! Vilken kontakt!! Busan ville tyvärr låta idag och det störde Anna en del tror jag. Tävla tjejjer, tävla! De är så duktiga! Jenny och Diezel började träningen med att vara vad man kan kalla oense. Diezel ville göra sina saker och Jenny var helt övertygad om att de skulle göra hennes saker. Man skulle kunna kalla det för en könis rottis.. Inte kul.....kan ju bara trösta henne med att det går över.....sen.... Nää men allvarligt! Han har en löpande tik hemma och är ju i en snurrig period i sitt lilla liv. Vi beslöt att det nog är dax att ringa Mia för en träning framöver. Jenny övade på fot. Och jag tyckte det såg bra ut. Men det är ju svårt och tänka klicka belöna berömma och gå och göra allting samtidigt. OBS! Detta skriver jag i all välmening och med allvarlig ton. För det ÄR svårt. Det finns ju ingenting som kan vara så jädrans svårt. Samtidigt ska man ju få till den där känslan....jag kan inte förklara.... Jag provade att gå lite fot med pojken. Det gick men han har mycket i huvudet och det var mycket störningar runt omkring. Han var fantastiskt duktig! Jenny och Diezel gjorde även några lägganden, hur snygga som helst. Pang i backen tjo och tjim! Nemo och Wilma fick öva på rutan med musmatta. Det funkar bra....men sen tyckte Nemo att han skulle apportera mattan istället. Sen övade Nemo å jag på fjärren. Skrattade många gånger åt Nemo idag. Han är så gullig! När han börjar tänka så gör han så roliga saker. Han testar och gör alla möjliga saker. Det är härligt! Vet ni att han kan springa spikrakt bakåt hur fort som helst? Sen kan han skälla och göra andra lite konstiga läten med sin mun. Han är en liten pajas ibland! Nu ska vi snart gå till sängs. Måste bara äta en smörgås först för jag har inte hunnit äta nåt idag. TACK för idag tjejjer! Vi ses nästa gång!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards