Alla inlägg den 15 maj 2009

Av Kattis - 15 maj 2009 06:49

.........på den här dagen blev det visst. Upp 3:30 för att få skjuts in till stan. Nu har jag gått 1 1/2 timme med hundarna. Ska åka å hämta min bil idag på verkstan. Den är där för fjärde gången. Det är något som är galet. Snart tar den livet av mig också. Wilma passade på att rulla sig i en hög med skit. Jo, då får man säga "jävla hund"! Det gjorde jag iaf. Hon är så jädrans snuskig ibland. Nu är hon brun å lite kladdig. Jag ska bada henne sen. Passar snusket inte att ha i munnen så kletar man helt enkelt ner kostymen i skiten istället. Nemo hittade endast ett litet muffins papper i morse som han tuggade på. När jag sa åt honom spottade han omedelbart ut det. Det skulle Wilma ALDRIG göra!!! Hon bara sväljer...ev att hon tuggar....


Nästa vecka ska jag till frissan hoppas jag. Jag vill göra nåt kul med mitt hår. Är less på det. Jag känner mig tråkig. Hela det här året har jag varit deppig. Det har varit det värsta året i mitt liv. Men nu har jag faktiskt varit glad ett tag. Det känns toppen. Men jag har inte fått nåt gjort än. Bilen ska säljas. Hur lätt är det? Kan inte ett skit om saken. När jag har gjort det ska jag hitta en egen bostad. Jag längtar in till stan. Tänk vad skönt att bo i lägenhet i stan. En egen. Jag, Wilma och Nemo! Man kan ju få drömma iaf.... Det blir nog inte som man tänkt iallafall... ja ja.....inte som man önskar alla gånger... Nu ska jag göra nytta! KRAM!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards