Alla inlägg den 26 maj 2009

Av Kattis - 26 maj 2009 09:04

.........att skriva så ofta. I fredags var jag Anna och Syrran och spårade. Det gick skit bra. Anna gick ut Nemos spår. Den tjejen gör alltid så bra spår. Ganska långt ändå med ett antal pinnar och många vinklar. Han grejjade det skita bra! Så kul. Jag gick ut Busys spår. Det gick bra i början hon kom av sig lite i slutet. Ovanligt för att vara henne tyckte jag. hon verkade nästan vara lite trött i mössan. Men hon fixade spåret missade en pinne bara. Jätte bra. Jag la ut ett spår till Diezel också (han var stand-in för Wilma som ätit lite mycket dagen innan så hon var lite krasslig) det fixade han bra, han blev trött för en gångs skull villket var min målsättning. Syrrans Mio fick två små spår. Han var mycket duktig. Men det var en massa människor med hundar som gått precis där så det blev lite svårt för killen. Men den guldgossen kommer bli en utmärkt spårhund. Vi fikade och snackade lite därimellan. I övrigt har helgen varit bra! Tjing!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards