Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Kattis - 12 oktober 2010 19:37

Nemo har varit sitt absolut spralligaste idag på kvällen. Som en galen flatte helt enkelt. Vi var till Ubk och tränade en stund. Med vår nya ruta. Det gick skita bra. Inte första gången, då blev det missförstånd. Men jädrans vad han sprang i dag-ända fram å allt!!!!! Love it!   Min nya ruta med snöre är dessutom orange så jag har mycket lättare att se när han är innanför. Tjohoooo!!!!


Det gick bra för Jenny och rottisen me'. De tränade läggande under gång. Och även svängar. Tjatar på henne att starta ettan, ingen ide' att harva längre. De kommer klara det plättlätt.


Vi provade även på ink m ställ å lägg, funkade hyffsat. Men nja.....vi behöver träna jätte mycket mer på det momentet. Sen gick vi lite ff. Nu har jag minsann kommit på hur jag SKA gå och GÅR! Det funkade skita bra. Mattes toppen hund  ! Så kul när han är på sitt busigaste finurligaste humör! Tänkte träna igen på torsdag, nån som vill hänga på???


Nu ska jag titta lite på tv:n. Kramen!


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards