Alla inlägg den 31 oktober 2010

Av Kattis - 31 oktober 2010 18:09

Min syster och jag drog till Bålsta idag och gick med hundarna. Meningen var att vi skulle dra till Jakobsberg, men det blev inte som vi tänkt så vi åkta till Bålsta. Jag är född där och ja...min syster gick åtminstonde några år i skolan där innan vi flyttade. Vi gick förbi huset i villa orådet vi bodde i. Så fint det var! Hade nog varit skoj att få växa upp där. Bålsta är stort, det trodde inte jag riktigt. Det är fint där. Min syster berättade lite om minnen från när hon var liten. Alltid roligt att få höra. Jag var så liten när vi bodde där så jag minns inget alls.


På promenaden passade vi på att göra lite bus med hundarna. Det finns många fina lekparker där vi gick så vi passade på att "miljöträna" lite  ! Vovvarna tyckte det va väldigt roande, vi med....  Av nån anledning fullkommligt älskar min flatte min syster. Han ska vara nära och helst på henne och gör hon något vill han absolut vara med. Han är så rolig och gullig på nå't vis!


På vägen hem åkte vi förbi våran mamma och pappa. Vi fikade och pratade strunt några timmar innan vi for vidare. Min yngsta storebror kom förbi också. Jätte trevligt. Jag busade med Nemo och sprang och gömde mig i en garderob. Han letade en stund men fastnade vid en porslinskatt i samma rum. Länge stod han nära och tittade på den ungefär som om jag var där..... Ibland skulle det vara intressant att veta hur dom tänker!


Nästa helg ska vi träffas hemma hos Berglunds i Örsan allihopa. Hoppas alla syskon och våra föräldrar kan komma så vi får träffas hela familjen med familjer. Det var inte igår det hände.....


Nu ska jag kramas med min sambo, han är lite trött efter gårdagens party!

Av Kattis - 31 oktober 2010 17:22

..ska vi till familjen Berglund på maskerad. Kan det här va nåt tro?


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards