Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av Kattis - 27 oktober 2010 20:26

  I dag fick jag ett glatt besked. Vi kom med på Niina Svartbergs kurs "Praktisk Träningspsykologi". Innehåller bla: målsättning,handskas med nervositet, kvalitet i träning, koncentration, störningsträning, rutiner och förberedelser. Det ska bli så hejdundrans skoj! Och jag gillar kurser som är mer åt det praktiska hållet, jag kan annars omöjligt minnas nånting om det bara är teori. Så det kommer bli jätte spännande. Men vi får vänta tills slutet av januari. I mitten av november ska vi också gå en kurs-i uppletande för Tomas Ivarsson. Längtar som sjutton. Uppletande fattar Nemos matte inte mycket av så det är på tiden med en kurs! Det var faktiskt flera år sen jag gick en hund kurs!


Min vän Elin ringde idag. Gissa om jag blev så glad så glad! Elin har en liten  jaktcocker valp just nu. Hon har namnet Cola tror jag. De bor i Umeå men ska hit på en snabb visit på fredag så då ska vi passa på att ses. Hoppas såklart också att jag får tillfälle att träffa hennes lille Isak också....sonen....


I morgon ska svärföräldrarna hämta sin lilla valp med, en Västgötaspets. Hon har visst namnet Selma. Jag var in dit idag och försäkrade mig om att det är ok att jag kommer förbi och snusar lite på henne.... De har hundarna Ebba och Pia-Lotta också, ska bli intressant att se vad de tycker om den lille valpisen. Mina hundar får nog vänta ett bra tag innan de träffar henne så hon hinner bli 12 veckor och för övrigt redo för att möta två tokstollar i svart kostym... Åtminstonde gäller det den ene av de två...den andre är förmodligen ganska anti redan från början....

  


  .....kan inte rå för det men jag tycker den här figuren är så gullig med den svarte lille mini katten....


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards