Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av Kattis - 26 oktober 2010 21:28

............har hänt idag. Förutom att Nemo var lite mystiskt halt på dagen. Men jag kan inte hitta något som verkar fel. Han har förmodligen sträckt sig eller så. Lite bättre nu på kvällen. Men hönsmamma som man är så blir jag nojjig med detsamma....


När jag var på väg hem ringde Tobbe. Han undrade om vi inte kunde åka och shoppa lite när jag kom hem. Ja det säger man ju inte nej till! Hittade en jacka, tröja och lite underkläder. Inget jag verkligen behöver men det var ju lite rea och så....då är det bäst att passa på. Skulle behöva varma promenad/"hundtränar" skor, men det är inte alls lätt att hitta några bra som inte ser alltför dumma ut och inte heller är så dyra.... Får ta det en annan dag helt enkelt.


Snart ska vi tävla igen. Hur många gånger ska man prova utan första pris? Det är förmodligen ok så länge hunden+matten tycker det är roligt? Men jag har ju bestämt att det är så det ska bli-roligt och att vi ska klara det. Är fortfarande sådär mysigt glad för vår faktiskt braiga prestation för två veckor sen. Det kändes så jäkla bra! Och den känslan är enorm!


Tittade på Anna Anka på tv:n nyss, hennes träningsprogram vad det nu heter, typ "i form med Anna Anka" eller nåt... Hon är galet vältränad. Väldigt snygg och som hon själv säger"tränad som en travhäst". Så ligger man där i sängen och sneglar på sig själv..... Ingen platt mage med rutor eller snygga biceps... Bara degformad mage med dallriga underarmar. Men skit samma va? Ja huvudsaken är att man mår bra. Det önskar man att alla fick göra-både på utsidan och på insidan! Men hon är snygg den där Anna Anka...


Nu är det sovar dags! Natti natti!





Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards