Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Kattis - 8 oktober 2010 17:15

Fredag vad skönt! Jag har inte gjort så mycket idag. Kommit på att jag ska träna backa med Nemo. Han backade som sjutton förut, men nu backar vi inte så ofta så han har liksom tappat det..... Backa träningen vid sidan, stegförflyttningar bakåt, har jag kommit på att vi ska träna vid trottoarkanten. Det funkar mycket bättre än en vägg. Tror han känner sig trängd på nåt vis så han studsar jätte mycket bakåt i olika hopp varianter. Det har inte funkat så bra iaf, men kanske går det bättre nu.....


I morgon ska jag träna. Ska inte träna så ofta. Har beställt lite bra att ha grejjor på nätet=hundgrejjor. Tyvärr har min kamera ,MIN NYA KAMERA, pajjat. Det svider. Hade tänkt fota lite men det vill inte kameran. Hade varit trevligt med lite nya foton på bloggen. Njeee nu är det dags att laga lite käk. Hare ra!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards