Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Kattis - 2 februari 2010 19:02

......ska lägga ut lite bilder sen, men jag orkar inte just nu! Bra då!

Av Kattis - 2 februari 2010 18:49

Vi har haft det jätte bra i Vemdalen. Stugan var jätte fin. Den låg högst upp på ett "berg", utan några närliggande grannar. Skidbacken var direkt utanför huset. Perfekt! Om man klarar att åka skidor alltså........ Det var kanske inte min grej. Men jag har ju aldrig gjort det förut så efter omständigheterna gick det faktiskt bra. Trillade inte iaf. Men jag och syrran var väldigt fega. Det gick väldigt sakta nedför och lift åkte vi inte själva!! Vi skrattade mest. Vi skrattade hela tiden mellan utropen "hjälp jag är rädd!". Men det var ju bara att svänga och ploooogaaa.....eller hur var det nu ra?? Övriga som var med som inte heller "kunde" åka for omkring i backen hela tiden. Vissa har det lätt för sig. Det var väldigt fint och även väldigt kallt. Hundarna sprang lösa och det blev en å annan låååång promenad nedför och upföööör berget...... Och hur var det med det där blåa skyltarna nu ra? De där P skyltarna. Var det PÅSE?? He heee....


Nu ska jag lägga mig å grina en stund tyvärr för jag har haft huvudvärk hela dagen och börjar få j-igt ont i magen! Fy vad det suuuuger ibland! Hare ra!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards