Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Kattis - 23 februari 2010 17:27

Är så fruktansvärt trött och lite sur idag-som en citron som en del säger. Nu känns det bättre. Somnade tidigt framför tv:n igår. Ställde om klockan i morse, sov till klockan sex ungefär. Ingen långsväng med voffarna i morse inte. Direkt när jag klev upp var jag liksom sur och irriterad. Jätte tråkigt. Wilma var extra gossig i morse för hon ville absolut inte att vi skulle gå upp! Det var kallt blåste och snöade ute. Inte konstigt man blir less trött och sur! Men som nån sa på radion när jag åkte hem, "hade det inte varit vinter hade det kanske regnat och varit grått å trist, då hade vi gnällt för det". Klokt, helt sant. Men vad ska vi göra om vi inte ska gnälla på nåt,särskilt vädret??


I dag åkte jag hem en liten stund tidigare från jobbet.Skönt Jag har städat för det ser förskräckligt ut. Eftersom tvättmaskinen pajjat. En skruv som fastnat i trumman på nå't vis. Det låter jätte illa om den. I dag ska vi se om det går att göra nå't åt det annars får den flytta ut.....till soptippen....återvinningen kanske det heter?? Dessutom står jag för matlagningen idag. Hmmm...man vet aldrig hur det blir!


Nemo och jag ska ut och gå lite senare. Wilma pluttan ska få vara hemma med husse. Hon springer sin kos så fort man tar i ytterdörren. Jag förstår henne.....


Ha en fortsatt bra tisdag! Kram på er alla goa!!! 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards